joi, 10 februarie 2011

pasari (visele lui bamse)

- man...am avut o noapte
- ingrozitoare
- am avut trei vise oribile
- oribile
- in primul
- si acum cand imi amintesc mi se face pielea de gaina
- a fost oribil
- eram pe un deal
- plin cu iarba si flori si niste stanci razlete
- si cumva imi aminteam ca prezentasem pe un post de televiziune o emisiune in care vorbeam despre niste pasari care fac pui vii si cresc printre firele de iarba
- si apoi mergand spre varful dealului
- si oprindu-ma langa o stanca
- a inceput sa ninga cu niste fulgi incolori
- si se pusese peste iarba aia o pojghita
- si undeva mai jos am vazut cateva pasari dintr-alea
- mi se facuse ingrozitor de frig si as fi vrut sa cobor
- ma uit la picioarele si descopar ca sunt descult
- si am intre degetele de la picioare cativa pui de pasare striviti
- si imi vine sa vomit
-totul era foarte colorat
- si foarte viu
- si apoi imi ridic privirea
- si vad ca toata coasta dealului peste tot absolut peste tot
- prin toata iarba
- erau numai pasari
- pasari peste tot
- si veneau cumva spre mine
- calcam pe ele
- si le auzeam zvacniturile si croncanitul
- si disperarea de a lupta cumva pentru sufletul lor
- si nu stiam ce sa fac
- nu stiam unde sa pasesc
- si intr-un final ma trezesc transpirat
- si treaz fiind nu-mi revin
- ma duc pana la baie sa beau un pic de apa
- ma bag in pat
- inchid ochii
- si visul revine ca si cum ar fi fost o pauza publicitara
- si ce visez?
- ca si cum as fi fost mai sus pe dealul ala, stand pe stanca aia
- si privesc la mine
- intins in iarba cu toate pasarile alea pe mine care ciuguleau din mine
- vedeam totul foarte clar
- bratele, fata, umerii
- pantecul
- tot
- m-am speriat si m-am trezit
- ...........
- a fost oribil


se zice ca in vis pasarile inseamna elan si ascensiune.
Iar in sens negativ, reprezinta imaginatia si visele care zboara fara insa a tine cont de granitele realitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu