miercuri, 28 aprilie 2010

eu sunt copilul, copilul din tine

zong vur tudei



Sunt chiar aici in fata ta
Nu ma lasa, hai nu te lasa
Stii absolut totul despre mine
Asa cum stiu si eu totul despre tine, despre tine.

Eu sunt copilul rebel din tine
Sunt nebunul care stie ce-i bine
Pentru tine, pentru mine, mai ales pentru tine .

Fac orice ca sa ma simt mai bine
Eu sunt cel ce traieste in tine
Uita-te doar in oglinda mai bine
Eu sunt copilul, copilul din tine.

Sunt tot ce stii tu despre frumos
Eu nu te las s-arunci hartii pe jos
Eu iti arata tot ce e bine
Te-nvat sa privesti lumea prin mine, lumea prin mine.

Fac orice ca sa ma simt mai bine
Eu sunt cel ce traieste in tine
Uita-te doar in oglinda mai bine
Eu sunt copilul, copilul din tine.

Eu te ridic, te fac sa fii mai bun
Eu te las sa fii un pic nebun
Sunt partea din tine care stie ce-i bine
Sunt copilul, copilul din tine
Sunt copilul din tine.

Fac orice ca sa ma simt mai bine
Eu sunt cel ce traieste in tine
Uita-te doar in oglinda mai bine
Eu sunt copilul, copilul din tine.

Eu te ridic, te fac sa fii mai bun
Eu te las sa fii un pic nebun
Sunt partea din tine care stie ce-i bine
Sunt copilul, copilul din tine
Sunt copilul din tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu