duminică, 21 aprilie 2024

Fotografii de la sfârşitul lumii

 Fotografii de la sfârşitul lumii

Nimic nu se naşte în carne,
chiar dacă ochii slabi văd altfel. Cel care
va plânge se va bucura de plânsul lui
şi se va face îmblânzitor de păsări. Iar acela care
râde nu se va folosi de râsul lui, căci nimic
nu se naşte din bucurie, chiar dacă cei mici
o fugăresc toată ziua!

Nimic nu se mişcă în carne. Nici viermele orb
nu mişcă în carne, chiar dacă ochii slabi
văd altfel.

Noi nu suntem în carne. Dacă am fi în carne,
dragostea de Domnul ne-ar mistui ca un foc vesel
de vreascuri şi n-ar rămâne nimic
şi dragostea de Domnul ar rătăci singură pe străzi
ca o sete mistuitoare căutând pe cineva!

Nici sfârşitul lumii nu vine în carne, chiar dacă
ochii slabi văd gunoieri cum deşartă
pe străzi tomberoane de narcise mirosind
a ţărână. Mulţi nu ştiu asta, dar
sfârşitul lumii a fost deja de câteva ori.

Eu am mai multe fotografii cu el.

 

Adrina Suciu

Poliptic

 When an artist paints a scene on two or more surfaces, we call it a polyptych. A "diptych" is a two-part work of art; a "triptych" is a three-part work; a tetraptych or quadriptych has four parts; pentaptych five; hexaptych six; heptaptych seven; octaptych eight parts; enneaptych nine; and decaptych has ten parts.

joi, 28 martie 2024

aaron

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"When I started work on the painting version of AARON I was struck by the fact that
we have a very poor vocabulary for talking about color relationships, and that almost all of
what's been written as color theory has been either theory about color perception or theory
about color measurement. There is almost nothing about color use"

 https://tcm.computerhistory.org/CHMfiles/Harold%20Cohen,%20%20Robotic%20Artist,%201995.pdf

https://www.reddit.com/r/lisp/comments/lcw558/is_a_copy_of_harold_cohens_aaron_available/ 

 https://github.com/SMUsamaShah/Kurzweil-CyberArt-AARON-Image-Viewer?tab=readme-ov-file

 

 

 

miercuri, 27 martie 2024

puzzle

 “Adesea mă gândesc la picturile mele ca la o formă de trusă de imagini sau poate ca la puzzle-uri ce oferă componente ale picturii ca indicii care îndreaptă privitorul, nu către o narațiune terminată, ci mai degrabă spre o conștientizare de sine a modului în care cineva interpretează un tablou”. (Jonathan Lasker)

duminică, 24 martie 2024

misha

 















Fleinvær Stories | Misha Diaconu Solo Show

📆 March 21st

joi, 21 martie 2024

The greatest obstacle

The greatest obstacle to survival is not weakness or ignorance, but arrogance